Hoe kies je de perfecte bedrijfsnaam?
Je verwacht liefde op het eerste gezicht. Je denkt dat je het gaat weten als je dé perfecte merknaam hebt gevonden. Je weet wel, dat ene sterke woord dat alles zegt over de waarden van je bedrijf, de persoonlijkheid van je merk én je aanbod. Jammer genoeg bestaat dat woord niet. Want dat woord is…
Vind je eigen stem in 1-2-3
Niet alleen wát je vertelt is belangrijk, maar ook hoe je dat doet. Want je bent natuurlijk niet de enige ondernemer die de aandacht van zijn klanten probeert te trekken. Hoe je kunt opvallen tussen alle boodschappen die mensen elke dag te verwerken krijgen? Eigenlijk is het simpel. Door jezelf te zijn. Door de tone…
Waarom stelt een copywriter zoveel vragen?
Waarom? Thuiswerkende ouders met kleuters worden ondertussen waarschijnlijk zot van die vraag. Maar als copywriter stel ik ze eigenlijk ook best vaak. Waarom? (Ha!) Omdat ik graag alles van je weet. Ik wil jou en je bedrijf zo goed mogelijk leren kennen. Ik ga op zoek naar jouw unieke verhaal. En dat vind ik alleen als ik de juiste vragen stel.…
Eindelijk freelancer, ja, net nu!
Na lang wikken en wegen, en dan bedoel ik echt héél lang, heb ik het eindelijk gedaan. Ik zei vaarwel tegen mijn vaste job. Ik nam afscheid van collega’s waar ik al dertien jaar lang lief en leed mee deelde. Ik ging op mijn eigen benen staan. Ik werd freelancer. En wat een dolle rit…
Volg mijn blog.
Schrijf je in en mijn nieuwste blog boordevol tips zoeft recht naar jouw inbox.